środa, 6 lutego 2013

ESCAPE IN BLACK AND WHITE

 Już dawno tak bardzo nie ucieszyłam się z zakupu. Te buty (nie wiem która to już para, z ciekawości kiedyś je policzę!) upatrzyłam sobie bardzo dawno temu, ale wkrótce ślad po nich zaginął. Widziałam je na stronie online, jednak z butami z Zary jest tak, że należy je przymierzyć. Przeważnie są równie piękne, co niewygodne, a i z rozmiarami jest różnie. Drewniane koturny są bardzo specyficzne i efektowne. 

Spodnie w paski stały się ostatnio ogromnym hitem. Trzeba jednak na nie uważać, bo nie są do końca bezpiecznym elementem dla wszystkich. W poprzednim poście pokazałam wersję z szerokimi pasami, w tym postawiłam na cienkie i sama nie wiem, które podobają mi się bardziej. A Wam?

TRANSLATE

SHEINSIDE coat | SIX necklace | H&M t-shirt | STRADIVARIUS trousers 
ZARA bag and wedges | BEGINNING BOUTIQUE bracelet 


36 komentarzy:

  1. Cienkie są świetne!! Ale ja się boję, że moje nogi tego nie "udźwigną" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mierzyłam też te spodnie, no ale nie wyglądałam w nich niestety tak dobrze jak TY ! Buty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękność i sowitość! + mam nadzieję, że podobne spodnie będą niedługo gdzieś na męskim dziale !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz z tymi postami, jeden za drugim :D czego gratulujemy!
    Wszystko jest genialne, a naszym zdaniem płaszcz mógł być inny, nie to, że brzydki, czy nie pasuje, ale ...ograny, wszędzie go można spotkać;p Co nie zmienia faktu, że wyglądasz świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!!! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacnie wyglądasz w takich ustach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, wszystko w moim guście. Masz wyczucie stylu :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety! Uwielbiam Twój styl, Olu! Strasznie zazdroszczę Ci tych spodni i płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh...zakochałam się po raz kolejny w tym looku!

    OdpowiedzUsuń
  11. znakomity zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. love your shoes dear !! so much ♥
    xoxo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych spodniach. Jak ja bym chciała wyglądać tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Zachwycasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetny zestaw! te buty są boskie! drewniana koturna? nie widziałam takich, megaaa!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. extra wszystko pasuje a buty zdecydowanie na TAK

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość świetnie się ze sobą komponuje. Biel i czerń zawsze wygrywa ;)



    Blog o modzie i wystroju wnętrz w skandynawskim stylu, zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. w spodniach wygladasz ideaknie.a botki sa niesamowite;) pozdrawiam obs.

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są piękne <3 płaszczyk i spodnie również :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG boskie spodnie, te z szerokimi pewnie są równie piękne!!!
    OBSERWUJEMY??? E,.,

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny outfit! ;D
    wszystko jest idealne!!!
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestaw, bardzo mi się podoba takie połączenie!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są rewelacyjne. A spodnie w pasy wolę w wersji grubszych pasów, niż cieniutkich :)



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)


    OdpowiedzUsuń
  24. Zmieniłabym tylko buty .Ślicznie !
    http://suzysuestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjny look! obserwuję! ;)

    pozdrawiam,
    Desire

    OdpowiedzUsuń