piątek, 25 maja 2012

SPORTY & GIRLY

Coraz lepiej idzie mi noszenie kolorów. Kiedyś uparta zwolenniczka czerni, dzisiaj chętniej noszę rozmaite barwy, najchętniej w jaskrawych odcieniach. Moim numerem jeden jest zdecydowanie limonka, która potrafi naładować mnie energią na cały dzień, jednak czasem popełnię zbrodnię w postaci różu (jeszcze do niedawna mój wróg!), kobaltu czy pomarańczy. Dzisiaj czerń również obecna, ale w kolorowej oprawie. W tym wypadku sprawdziła się również zasada, że "mniej, znaczy więcej", dlatego próżno u mnie szukać tony biżuterii (ale to już u mnie standard), a klasyczne Conversy w beżowym kolorze ujarzmiają barwną resztę. 


A właśnie. Jak postrzegacie połączenie sportowego obuwia z sukienkami i spódniczkami? I jakie są Wasze ulubione marki sportowych butów? To jest już moja trzecia para Conversów i zawsze będę je uważała za obuwie ponadczasowe, chociaż są to... zwykłe trampki :) Teraz zastanawiam się nad butami New Balance. Wylansowane przez zagraniczne blogi, podobają mi się coraz bardziej. 


TRANSLATE
photos by My Fashion Place


SHEINSIDE jacket | H&M top | SHEINSIDE skirt | OASAP bracelet | CONVERSE from SCHAFFASHOES.PL | TK MAXX bag


Follow Almaa in Wildfox7

42 komentarze:

  1. Chętnie przygarnęłabym bransoletę, ale w kolorze złotym <3
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz w takiej stylizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo podoba mi się połączenie bluzki ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnim zdjęciu widać jakbyś była w powietrzu! *_* Super wyszło. :D
    Świetny zestaw! :) Też lubię Converse. I New Balance też do mnie przemawia coraz bardziej.

    Nowy adres bloga, zachęcam do obserwowania:
    http://diane-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Żakiet jest rewelacyjny świetnie przełamana elegancja ze sportowymi trampkami cudownie.!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh co za kolory, róż do mnie przemawia ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25159221 !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, podoba Mi się ale ja bym założyła np lofersy zamiast conversów ale to moje zdanie:P
    Kiss:*

    OdpowiedzUsuń
  9. a pamiętam jeszcze czasy bloga gdzie było "widzę czerń, czerń widzę" fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, jakie nogi :))) Mi jakoś nie idzie z kolorami :D Zalożylam kolorowe kolczyki, to wszyscy zaczeli marudzic, ze zle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham tą bransoletkę i buty i spódnice i wgl wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super set! I masz śliczne, mega-długie nogi! :)


    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  13. poazujesz, że wcale nie trzeba na siebie dużo nawalać, by wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, sportowe buty i sukienka to bardzo klasyczny zestaw:) 50 lat temu nosiła to już moja mama, mam to uwiecznione na zdjęciach. A więc tak trzymaj:)D.A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjęło się, że różowy to kolor tandetny, przeznaczony tylko dla małych dziewczynek bądź kobiet w białych kozaczkach. I ja tak kiedyś myślałam, ale zaczynam się powoli do różu przekonywać. Twój strój też pokazuje, że róż jest taki jak każdy inny kolor. Powiedzmy pomarańcz, czy żółć. Pozytywny i radosny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful look! Love the color palette!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, Conversy pasują tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz, a zestaw- cudo. Fajnie to wszystko skomponowałaś.:) Chociaż jakieś balerinki bardziej by mi tutaj pasowały:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. great outfit. love the color combo

    OdpowiedzUsuń
  20. Trampki do spódnicy świetnie wyglądają, ale tylko na długich (niestety), jak Twoich nogach.

    OdpowiedzUsuń
  21. LOvely outfit!
    I like your COnverse.

    Please feel free to visit my blog,
    let me know how you like it and if you like it,
    maybe we can follow each other on GFC. Thanks!

    http://www.momfashionworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great combinations and new proposals

    OdpowiedzUsuń
  23. nothing is quite so simple yet chic as a skirt worn with converse sneakers--love it!!

    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobre połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz i masz mega figurę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, super koszulka i spódniczka ;) Bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the color-blocking going on!

    xo,Cortnie
    http://stylelustpages.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam! ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA, trochę męskiej mody ;) http://www.hausoferick.blogspot.com/2012/05/young-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ta stylizacja jest cudowna. wyglądasz w niej bombowo i sexownie. świetna kurtka, i podoba mi się połączenie tego zestawu z jasnymi butami i torbą. )

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie!!! super kurteczka i rewelka bluzka ze spódniczka :) połączenie z trampkami - niespodziewane :D

    OdpowiedzUsuń
  31. połączenie trampek i obcisłej mini zawsze robi na mnie wrażenie :)tym bardziej w takim kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń