niedziela, 14 listopada 2010

little trip

Dzisiejszy post miał wyglądać zupełnie inaczej, warunki były idealne do robienia, niestety nie było komu ich robić, a bardzo żałuję, bo takiego Słońca jak dziś, dawno nie było! Poza tym - niesamowicie ciepło, bez wiatru. I taka mogłaby być zima. Nie wiem jak Wy, ale ja nie czekam na nią z utęsknieniem. Poza tym, nabyłam ostatnio bardzo dużo ciuchów i dodatków, które mam nadzieję - niedługo Wam pokażę. A zdjęcia zacznę chyba robić w szkole, bo lekcje kończę niestety bardzo późno i nie ma mowy o zrobieniu ich, kiedy jest jeszcze widno.  Dlatego pokażę Wam dzisiaj zdjęcia z wycieczki do Kozłówki, gdzie szczególną uwagę miał przykuć pałac (no nie powiem, był piękny), ale mi bardziej do gustu przypadł ogród... w którym naprawdę mogłabym zamieszkać ! ;) --> na zdjęciach widać tylko jeden ogród - drugi, jeszcze większy znajdował się za pałacem!

Translation : Today I wanted show you something different, because the weather was great but there was no one to make some pictures. Today's weather - sun, warm, without wind - excellent! All winter could be like autumn today. I bought a lot of clothes and accesories, which I hope - I'll show you soon, but today I'll show you some pics from a trip to Kozłówka, where was beautiful palace and awesome, big garden. Just have a look! --> In fact there was another (bigger) one behind the palace. 



dress / scarf / jacket - h&m

17 komentarzy:

  1. patrząc na te zdjęcia, aż trudno uwierzyć, że mamy jesień, uwielbiam pałace i fajnie było dowiedzieć się o takim pieknym miejscu z Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród rzeczywiście piękny, a co do pogody- dla mnie też taka zimna byłaby jak najbardziej odpowiednia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie, ja składam zażalenie i opierniczę tych, którzy nie chcieli Ci zrobić fot. następnym razem wal jak w dym do mnie. :)

    PS. mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym spotkaniu w Blue City. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za miły komentarz:)bardzo fajnie wyglądasz, też lubię szale w panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie piękne foty! Dziękuję za komentarz (tak, to mnie oceniali w TVN:)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i śliczne miejsce!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję!
    co za słoneczne, pozytywne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. So cute this photographies ! I love that !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny szal, też nie czekam na zimę z utęsknieniem:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pieeeeeeekny ten ogród! ;D i piekny Almik, ale to nie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż żal się robi, jak patrzę na te słoneczne zdjęcia ...

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i takie słoneczne:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą chustkę. Jet świetna.

    Piekny ten ogród!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny pałac i masz racje bardzo ładny ogród:)

    OdpowiedzUsuń