poniedziałek, 13 września 2010

moustache trend

moustache
moustache 
moustache
moustache

19 komentarzy:

  1. Pozytywnie.

    www.gefanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaha świetne <3

    Szkoda że nie widziałam tego rano, bo humor by mi się poprawił na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję ! przezabawne zdjęcia. pierwsze i ostatnie - najlepsze. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. kooocham! zastanawiam sie czy nie wystartowac tak na studniowke ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, I love these photos! they are really funny and creative!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła mimika twarzy:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wybacz, że wracam do poprzednich postów, ale czy mogłabyś mi powiedzieć, czy ta promocja w Reserved może jeszcze nadal trwa? :) z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. THANKS EVERYONE ! <3


    Baśka : nic nie szkodzi :) Jeśli chodzi o tą promocję, to w Reserved u mnie w Legionowie już jej nie ma. W pozostałych pewnie też już niestety nie.


    hugs&kisses !

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę, jak zawsze jestem spóźniona ^^ ale dziękuję za informację i teraz wiem przynajmniej że w Reserved mogę ich szukać, po promocji czy nie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zarąbiste zdjęcie, jesteś cholernie fotogeniczna! wow, kojarzę cię ze stylio, ale ten blog to rewelacja ;D pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;D

    http://laparoledustyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie miny <3
    wspaniałe masz oczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. haha thats so funny!great.<3

    OdpowiedzUsuń